Skip to content
- „Działania arteterapeutki jako forma wsparcia kompetencji dydaktycznych pedagogów – refleksje z warsztatu„, Olga Hucko-Biernat, Uniwersytet dostępny. Konteksty kulturowo-społeczno-edukacyjne (s.93-106), wyd. Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, 2024.
- „Arteterapeutyczna praca autonarracyjna wobec wyzwań współczesności„, Olga Hucko-Biernat, Studia z Teorii Wychowania, Łódź 2022.
- „Reprezentacje społeczne pandemii COVID-19. Strategie pacjentów POZ wobec zagrożenia chorobą„, Olga Hucko, Magda Karkowska, Lockdown. Prawo i społeczeństwo, wyd. Archeagraph, Łódź 2021.
- „Subkultura karawaningu w Polsce – zarys problematyki„, Podróże liczone (nie tylko) w kilometrach. Dyskursy podróżnicze w naukach humanistycznych i społecznych, wyd. Rys, Poznań 2021.
- „Życie wypowiedziane – twórczy trening młodych dorosłych”, Strategie twórcze w działaniu, red. Grażyna Habrajska, Joanna Ślósarska, wyd. Primum Verbum, Łódź 2016
- „Nieoczywistość biografii a tworzenie autonarracji”, Biografie nieoczywiste. Przełom, kryzys, transgresja w perspektywie interdyscyplinarnej, red. Magda Karkowska, wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2018
- „Termination of auto narration as a creative thinking process”, Creativity and Innovation in Business and Education, red. Jolanta Bieńkowska, wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017