Przejdź do treści
„O przekraczaniu samego siebie i samotności w doświadczeniu rodzicielstwa”, Olga Hucko, Sytuacje trudne w biografii, red. E. Dubas, J. Sztobryn-Bochomulska, w druku.
„Działania arteterapeutki jako forma wsparcia kompetencji dydaktycznych pedagogów – refleksje z warsztatu „, Olga Hucko-Biernat, Uniwersytet dostępny. Konteksty kulturowo-społeczno-edukacyjne (s.93-106), wyd. Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, 2024.
„Arteterapeutyczna praca autonarracyjna wobec wyzwań współczesności „, Olga Hucko-Biernat, Studia z Teorii Wychowania, Łódź 2022.
„Reprezentacje społeczne pandemii COVID-19. Strategie pacjentów POZ wobec zagrożenia chorobą „ , Olga Hucko, Magda Karkowska, Lockdown. Prawo i społeczeństwo, wyd. Archeagraph, Łódź 2021.
„Subkultura karawaningu w Polsce – zarys problematyki „ , Podróże liczone (nie tylko) w kilometrach. Dyskursy podróżnicze w naukach humanistycznych i społecznych, wyd. Rys, Poznań 2021.
„Życie wypowiedziane – twórczy trening młodych dorosłych”, Strategie twórcze w działaniu , red. Grażyna Habrajska, Joanna Ślósarska, wyd. Primum Verbum, Łódź 2016
„Nieoczywistość biografii a tworzenie autonarracji”, Biografie nieoczywiste. Przełom, kryzys, transgresja w perspektywie interdyscyplinarnej , red. Magda Karkowska, wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2018
„Termination of auto narration as a creative thinking process”, Creativity and Innovation in Business and Education , red. Jolanta Bieńkowska, wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017